torsdag 3 februari 2011

Slutseminarium

Vi håller på och planerar mitt slutseminarium. Där går man igenom och diskuterar ens doktorsavhandling en sista gång, innan den trycks upp inför disputationen... Jag trodde jag hade ont om tid med avhandlingen, trodde min anställning skulle ta slut med vårterminen. Men tydligen har jag anställning ända till den sextonde September i år. Tjohoo! Nu ska jag hinna klart utan problem. Sen är jag doktor. Då ska jag kräva att alla adresserar mej som "doktor Jeppsson".

5 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Dr Jeppson I presume? :)

Grattis i förskott!

Anonym sa...

Åh, vad roligt! Hoppas du får ut något bra av seminariet. :) Såklart du ska kräva att bli tilltalad doktor, det är väl det minsta man kan begära? :D

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Grattis!

Jag kan börja säga doktor Jeppsson redan nu! :)

Sv: Jag vet inte om det blir något speciellt konto, men de extra pengar som detta innebär kommer att göra det lättare för mig att spara för nästa år! :)

diana sa...

Vad coolt. Grattis i förskott :)

Anonym sa...

Det behövs doktorer som du.

Å& B & Z