lördag 19 mars 2011

Dumma hund

På stan idag fick Mary massa beröm och beundran för att hon var så gullig, söt och fin. Väl härhemma tuggade hon sönder mina nya gympa-skor. Jag (spontan reaktion när jag upptäckte detta): "Men jävla hund dom var ju nya!". Mary: "Men matte varför är du arg? Matte har jag gjort nåt fel? Matte nu blev jag jätteledsen!".
Förmodligen har hon inte lärt sej ett skit av att jag chockat gjorde ett argt utrop. Jag ska köpa nya gympa-skor och sen alltid förvara dom ovanpå städskåpet (=utom räckhåll för vår kära Mary Marvel.)

1 kommentar:

Moa sa...

"dom skulle bara veta" Säg ;)

Haha, jag har faktiskt tänkt på det! Vill ha en stor hund någon gång i framtiden, meeeen det känns som jag kanske inte skulle klara av bit-tiden, med tanke på hur jobbig Tinka var och hon var (läs:är) ju så liten!