torsdag 24 mars 2011

Mary och apporterna del femtioelva

Jag har gjort ett till pinn-uppletande med henne, och nu intresserade hon sej nästan direkt för att plocka pinnar och komma med till mej för lek, var bara en väldigt kort tvekan i början då hon verkade tänka att hon skulle försöka spåra rutan istället. Bisse tycker också detta är en väldigt rolig lek... Sen igår var jag ute med henne och Logan och spontan-"hittade" pinnar jag tidigare placerat ut när jag promenerat småkillarna. Den här gången var hon betydligt mera med på noterna än första gången jag försökte mej på den övningen, och vi busade ordentligt med varje pinne.
Om ett par veckor är det kanske dags att testa att spåra igen... då ska jag försöka placera ut pinnarna på ställen som är lite knepiga (hur f-n gör man ett spår som den här spårfantomen tycker är knepigt? (:-O Det blir en utmaning!) så att hon kanske blir glad av att hitta pinne, för att det betyder att hon samtidigt hittat spåret... Hm...

Inga kommentarer: