torsdag 21 oktober 2010

Har just fått jobbdatorn fixad

...på "the department of geek" (jo, det står så på skylten utanför IT-killens kontor).

Jag: Ja alltså jag har nåt sorts problem med min dator, t ex kan jag inte skriva mejl från hotmail längre.
IT-killen: Jaha ja, jag ser att techno-babble techno-babble techno-babble.
Jag: Det är väl mitt fel för att jag inte uppdaterat programmen och defraggat och annat som man ska göra med datorn... jag kan ju inget sånt där, så jag bara skjuter upp det och skjuter upp det och det blir aldrig av...
IT-killen: Nä, det här felet beror på att techno-babble techno-babble techno-babble.
Jag: Det var alltså inte mitt fel att det blev strul med datorn? Är det det som du försöker säga?
IT-killen: Ja. Det var inte ditt fel.
Jag: Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* Skönt att du fick den fixad å att det inte var ditt fel. :)

Reb sa...

LOL ; )