tisdag 23 november 2010

Pietros skor kommer från Obtrack!

En kommentator frågade vart jag köpt hans skor. Dom är beställda från obtrack, den här sidan: hundskor internetshop Nu är det inte säkert att dom passar alla hundar. Jag läste ett inlägg på vovve.net av en tjej som tyckte att dom bara halkade av hennes hund. Dom har väl helt enkelt lite olika tass-form, vovvarna. Men på Pietro passar dom super! Finns i alltifrån pytte-storlekar till jätte-storlekar.
Tyvärr var Obtrack skitslöa när jag beställde skorna förra vintern. Fick ligga på dom och tjata och tjata, fick väl skorna typ en månad efter att jag betalat dom. J-igt surt. Jag tänkte typ att nu j-ar ska jag aldrig mer köpa nåt från Obtrack. MEN det är verkligen bra skor, så nu funderar jag ändå på att köpa ytterligare en uppsättning att ha att byta med... Har dom fleece-fodrade, kanske ska köpa "all weather" också att ha när det är mer plaskigt än kallt.
Förhoppningsvis var det en engångs-företeelse att det funkade så dåligt på Obtrack förra vintern. Förhoppningsvis har dom skärpt sej.

3 kommentarer:

Ninja sa...

Jo, om inte någon häst kommer i vägen borde jag ha hund....det värsta är att jag är lite allergisk mot hundar. Men jag undrar om jag skulle klara av en pudel? Resor blir svårt naturligtvis....men det var det när jag hade häst också. Antar att jag passar på att resa en del nu när jag är djurfri...

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Skor till vovvarna är något som jag också måste köpa - men inte förrän om drygt 1 år :)

Sv: Ja, en kamin är guld värd dagar som dessa :)

Frogprincess sa...

Jag köpte sockor till min papillon när jag hade honom och han verkligen hatade dem...
Försöka gå en promenad med dem på var en mardröm. det var bara att lägga ner.