tisdag 21 februari 2012

Hemma idag...

Jag skulle åka in till universitetet för ett seminarium idag, men jag stannade hemma. Jag mådde lite dåligt i morse, var nära att spy när jag åt frukost. Förmodligen för att jag stressat så med trycket av doktorsavhandlingen dom senaste dagarna. Jag vill absolut inte få tillbaks min apjobbiga psykosomatiska magsjuka, så jag bestämde mej för att ta det lugnt idag. Låg länge i sängen, och åkte sen på utflykt med Mary in till stan. Det var många människor som beundrade henne, tyckte hon var så fin och ville gosa idag!
Nu ska vi äta lite, så får husse gå promenad med husets gossar sen.

2 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Hoppas att du mår bättre!

Ninja sa...

Det gjorde du rätt i.....antar att du blev stolt över din beundrade hund :)