onsdag 17 juni 2015

Vandringsfoton



Övningstältande på tomten i slutet av april:




Vandring Handen-Paradiset-Handen med övernattning i Paradiset i maj:





Den här jättestora sovsäcken har en bisarr bakgrundshistoria. Jag ville ha en jättestor sovsäck med plats för både mig, Alexander, Bisse och Pietro, men jag visste inte att det fanns att köpa. Jag hade aldrig sett en så stor när jag kollat runt i vare sig fysiska vildmarkslivs-affärer eller nät-dito. Jag diskuterade dock med några kompisar på Facebook ifall det skulle gå att sy en sån av några stycken normalstora sovsäckar, och lo and behold - i nästa stund dyker flera annonser för jättesovsäckar upp i högerspalten på datorn! Snacka om att lillebror ser dig!



Dag 2 var det finare väder och varmare:







Här är till sist vår vandring från i söndags som vi fick avbryta på kvällen pga vattenbrist:

 Mary badade på vägen.
 En övergiven busskur mitt i naturen.
Lunchpaus.

 Alexander och gossarna. Logan vägrade titta in i kameran.

 Jag och Mary.





Inga kommentarer: