onsdag 14 juli 2010

Maken försöker lära mej att ta semester

Okej, jag är tillbaks från sommarkursen på universitetet i Budapest. Nu har det väl varit c:a fjorton dagar med oavbrutet arbete. Jag har blivit helt kollrig av detta och går runt och letar efter saker att göra, inbillar mej att jag inte har tid att sitta på sängen och läsa Judge Dredd i några timmar i sträck för jag har ju en massa att göra och... nä det har jag ju faktiskt inte. Maken, som haft semester i tre veckor och hunnit falla in i relaxandet ordentligt, försöker lära mej att ta ledigt. Jag ska ju iaf ha ledigt ett par dagar innan jag börjar rätta tentor igen...

4 kommentarer:

Moa sa...

Stackare arbetar i den här värmen! Men du får väl försöka sitta så stilla du kan dom dagarna du är ledig så kanske du överlever >_>

Haha, exakt man ska ju inte sitta & titta på dom en längre tid -.-'

diana sa...

Hur var det i Budapest? Ha ett par fina semesterdagar nu och tack för dina långa kommentarer.

diana sa...

Det är lugnt. Jag tar inte illa upp av andras åsikter, men håller fast vid att ett förbud vore bra :)

Mia sa...

Skönt att du har någon som ser till att du lär dig denna ädla konst - relaxa i 190 utan fart ;-)

Du behöver det antagligen också för att orka när allt sätter igång med fullt fokus igen.

Hur va Budapest då, trivdes du bra funkade allt som du tänkt (fantiserat) ?