onsdag 7 april 2010

Vilken j-a reklam!

Tog in posten i morse, och hittade ett litet oansenligt vitt kuvert med vad som såg ut att vara handskriven text utanpå. "Till kvinnan i huset". Inget mer. Jaha? Jag trodde givetvis att nån i byn på nåt sätt stört sej på mej, men inte visste vad jag hette, och därför lagt en anonym klago-lapp i min brevlåda.
Det var reklam för hudvård.
Vi har ju satt upp en stor ingen-reklam-skylt på brevlådan... vad mer ska behövas? Men ffa... j-a desperata reklamare alltså.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Hej!

Kontakta gärna mig på katarina.wendelin@fridaforlag.se så jag kan ge dig ett intervjuförslag :)

Mvh Katarina

Moa sa...

Haha :P "till kvinnan i huset" Låter iofs, som ett klago brev...
Dom där reklam skyltarna funkar inte. Vi har oxå en sån. Dom slänger in skiten ändån ;)