måndag 4 juli 2011

Drömmen om hästarna

Inatt drömde jag att jag hälsade på mamma och pappa. Dom hade skaffat hästar. Garaget var delvis ombyggt till ett stall, som inte bara rymde deras bil utan också en shetlandsponny, ett russ, en connemara, en fjordhäst, en arab och ett engelskt fullblod. Likt Dr Whos Tardis så var garaget väldigt mycket större på insidan än på utsidan. Jag sa:
- Men vad lustigt, när jag var fyra år så tyckte jag ju att vi skulle ha en häst i garaget. Och nu har ni gjort allvar av den idén!
Sen red jag en tur på fjordingen.

2 kommentarer:

Ninja sa...

Ha, ha hästen jag rider nu bor i ett ombyggt garage....
Där finns plats för fyra hästar, en arab, ett kallblod, en welshponny och en shetlandsponny. Alla bor kvar utom shetlandsponnyn.

Moa sa...

Haha, varför drömmer du alltid så roliga drömmar! Jag drömmer som sagt alltid mardrömmar, om jag motförmodan drömmer något... -_-

sv:Jo, när jag inte har något att blogga om är det bara att ta några bilder på henne, hon gör sig oftast bra på bild =p