fredag 15 juli 2011

När HUSSE ropar "kom in"...

...från dörröppningen, då kommer minsann Mary utan knot. Men när JAG ropar "kom in" från dörröppningen, då verkar hon helt ärligt fatta nada, hon bara står och tittar på mej, och sen plockar hon upp nån leksak från gräsmattan och ruskar lite till.
Hon accepterar ju att jag kommer och bär in henne. Fast hon inte verkar tycka det är så himla bekvämt när jag gör det (för att inte tala om vad jag tycker, jag menar, testa själva att bära nästan 30 kg schäfer...). Om hon bara ville trotsa och dumma sej så borde hon ju inte finna sej i den behandlingen tycker man. Det verkar typ som om hon inte kan få in i sin skalle att "lektanten" matte ibland ropar bara för att man ska gå in och sova.

1 kommentar:

Elin sa...

Du BÄR in henne? OMG, hoppas att hon inte förväntar sig att moster ska göra detsamma!