måndag 3 maj 2010

Hå och hej med farbror Freud

Jag har suttit och chattat en del i Trollhares kommentators-fält dom senaste dagarna. Förmodligen är det därför nattens dröm hade nåt sorts transsexuellt tema. F ö kan ju extremt lätt-generade personer sluta läsa redan här, eftersom det blir en del könsorgan...

Iaf så drömde jag att jag börjat på ett nytt gym. Där fanns flera omklädningsrum för vardera könet, med olika inredning, så man kunde välja i vilken miljö man ville byta om (det var alltså ett väldigt lyxigt gym). Jag hade just bestämt mej för ett omklädningsrum och tagit av mej kläderna, när en man klev in där. I omklädningsrummet satt också nån sorts personal, som genast hoppade på honom och röt "härinne får du inte vara! Du är ju man!". Mannen protesterade och sa att han faktiskt var en transsexuell kvinna, och så drog han av sej alla kläder för att bevisa det. Mycket riktigt syntes inget spår av manliga könsorgan i hans skrev. Övriga kvinnor såg ändå lite tveksamma ut, men jag gick igång och höll nån sorts tal om allas lika rättigheter osv. När jag precis lyckats få alla att acceptera att han skulle vara där trots allt, så trillade helt plötsligt kuk och pung fram på honom. Han bara:
- HAHAHA, jag lurade er! Jag ÄR en man [därav mitt konsekventa användande av "han" i texten], jag hade bara stoppat undan könsorganen mellan benen för att lura er.
(???????? tänker mitt vakna jag.)
- HAHAHA, fortsatte han att skratta och dansa runt med kuken svängandes, jag lurade er, jag tog mej in i tjejernas omklädningsrum och nu har jag sett er nakna allihopa!
Jag blev inte ett dugg generad i drömmen utan bara arg.
- Jaha, wow, du har sett oss nakna, oj så häftigt, vad är du, TOLV? sa jag ilsket.
Sen högg jag honom i nackskinnet (?) och släpade ut honom. Jag insåg att jag var mycket större och starkare än honom, jag var minst 1,80 lång och jättekrallig. "Oj vad lång (!) och stark jag har blivit av allt gymmande" tänkte jag för mej själv. Jag sparkade ut mannen på gatan utan att bry mej om att jag själv var naken, det var helt plötsligt som värsta normala grejen.

När jag skulle gå tillbaka in i gymmet igen så började det plötsligt att brinna. Hjältemodigt ryckte jag åt mej en brandsläckare och räddade dagen. Sen dök helt plötsligt pappa upp (som är brandman) och började berömma mej för att jag släckt elden så duktigt.

Hå och hej med farbror Freud.

4 kommentarer:

Ida Eklöf sa...

*skrattar hysteriskt* Vilken lustig dröm!

Kalou sa...

Hahahahaha you should draw this :D !

Anonym sa...

haha vilken lustig dröm. håll,er med kalou att du borde rita detta

Henrik Olsson sa...

Drömmar är inte att leka med =P Jag har också haft en hel del märkliga drömmar den senaste tiden. Fattar inte varför.