onsdag 6 januari 2010

Drömmen om bombhotet



Inatt drömde jag att jag bombhotade en stor galleria, på skoj bara. Lite märkligt skämt kan man tycka... men i drömmen så tyckte jag att det var roligt, men jag trodde liksom att folk snabbt skulle inse att det bara var ett skämt.
Det gjorde dom inte. Alla blev livrädda och ringde efter både polis och militär. Snart var gallerian omringad, och alla ville ha tag i mej och stoppa mej. Av nån anledning hade jag med mej vovvarna också, så jag hade dom att tänka på, till råga på allt. Jag hade ingen aning om hur jag skulle komma ur den här knipan. Som tur är ringde Alexander från jobbet och väckte mej, så jag slapp skiten.

1 kommentar:

Niketesse sa...

Hahaha vilken dröm! Man blir inte klok på vilka drömmar man kan få till. Bra när det är nån som ringer och väcker en i det läget.
Fortfarande lite kallt här inne men lite bättre iaf.