lördag 23 januari 2010

Pietro har skoskav

Ojojoj... världens frusnaste lilla hund har slitit ut sina skor. Dom sitter inte bra längre, och han har fått ett skoskav på sin ena sporre. Jag beställde nya skor åt honom från Obtrack förra helgen. Enligt sin hemsida levererar dom produkter man beställer inom en vecka. Så nya dojorna borde banne mej vara här nu... För tillfället så har jag en vilt haltande italienare så fort han är ute nån längre stund. Inte kul. Det blev bara Logan och Bisse på långpromenad i morse (iofs verkade inte Pietro ha nåt emot att ligga kvar i sängen med husse och mysa).
Tro mej när jag säger att jag aldrig hade köpt en såhär frusen hund med flit, men Pietros familj (mamma, pappa, deras syskon osv) är ju inte hälften så frusna, så det var inte lätt att förutse. (Missförstå inte detta nu, det är klart att jag inte ångrar Pietro!)
Kanske bäst att stå på Obtrack lite och mejla dom...

Inga kommentarer: