måndag 4 januari 2010

Vad tycker ni? Ny rubrik

Den här rubriken får det nog vara. Ser bra ut. Banner för blogtoplist däremot får vi se när jag kan fixa... uppenbarligen går det inte att ta url:en på en bild man lagt in i bloggen, eftersom allt jag publicerar här automatiskt krymps tills det är lite för för lite pixlar på bredden för att blogtoplist ska godkänna det. Jaja.

I övrigt ska jag idag gå en långpromenad med gossarna, och sen rita en resumé över det som har hänt so far i serien showstoppers. Linda Polarcollie var på mej om en fortsättning, och självklart ska jag göra det... det lovade jag ju t o m i gamla seriebloggen. Men nån sorts resumé måste nog till, annars blir väl folk bara totalt förvirrade.

Alexander brukar fråga om jag ens hänger med själv i mina egna manus - JO det gör jag, så DET så! ;-)

2 kommentarer:

Koola Viola sa...

Förtjusande vacker, tycker jag. :o)

Carro sa...

Riktigt snyggt!