tisdag 17 augusti 2010

Musikvideon som kan avgöra valet!

MUF:s vallåt
Ett axplock kommentarer från Fejan:
"Har dom anlitat Magnus Uggla's okände kusin Misslyckad Uggla? Är det en hemlig plan som ska få folk att proteströsta på centerpartiet?"
"Kan förbövelen inte rösta M efter det där. Hej centerpartiet."
"Förklarar de krossade rutorna på MUF´s lokal i Uppsala. De sprack säkert av sig själv i ren vämjelse..."
"Efter att ha hört den "låten" blev jag kommunist."
Nä, tacka vet jag "sex mit Reinfeldt". Kolla låtmenyn till höger

4 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Just det ja - nu börjar den skoningslösa jakten på väljarna :P

Sv: Haha, en sån skylt kanske jag skulle haft vid ytterdörrarna :P

Anonym sa...

Jösses...

klopöp sa...

det var bland det sämsta jag hört

Anonym sa...

det var bland det sämsta jag hört på länge