tisdag 22 juni 2010

Bo på landet rular

Igår jobbade jag helt sjukt mycket. Blev typ nio-tio timmars effektiv arbetstid... jag skojar inte... så idag blir det till att ta det betydligt lugnare. En skön pryl med att bo ute i bushen är dock att man inte behöver kuska iväg till nåt lantställe för att softa. Man är ju redan på landet! Frukost i det gröna:



Strax innan den här bilden togs så låg Bissen på trappsteget och var jätteavslappnad... men givetvis lyckades jag inte fota detta, han reste sej upp innan jag hann knäppa. Typiskt.

7 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det är ett vanligt förekommande problem att fotografera hundar. Dem vill liksom inte sitta still tillräckligt länge! :)

Visst är det härligt på landet!!

Tweety sa...

Tack,Vad odlar ni?

Moa sa...

Nå,ja, jag vet inte, Underbart kanske är att ta i.. Gillar när det är lite halv dåligt väder. Får gärna vara varmt, men inte såhär varmt! Jag är aldrig nöjd ;)

diana sa...

Vad fint ni har det. Ser jättemysigt ut :)

Daniel sa...

Det kallar jag sommaridyll! :)

Browneyedgirl sa...

Ahh härligt med sommar och frukost i det gröna =)
Njut...ha en toppen dag!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ha en underbar midsommar! :)