måndag 15 november 2010

2011 - ett hundäventyr.

 2011 - a dog oddyssey. part 6.
Sign: Harry's brain.
Bissy: The hard-drive with Harry's personality lies in this room.
Mary: Okay! As soon as I feel the mischief berserk mode coming over me, I'll rush in!
 Mary: Here it comes...
Harry: Calm down, little Mary Marvel, calm down... I'll sing you a song: Lalalalala...
But Harry cannot calm Mary down. When she's gone into mischief berserk mode she's unstoppable. Soon she's ripped out all the plastic rectangles that, for some weird reason, Harry's brain is made of.

1 kommentar:

diana sa...

Hihihi, vad söt och kul ;)
Svar: Jag anser också att det går troll i ordet kränkt och använder det mest som en form av hån. Det låter bra i mitt huvud i alla fall ;) Inte alltid så lätt att förmedla mitt tänk i text dock. När det gäller Mona så har jag hakat upp mig på flera av hennes uttalanden genom åren. Jag ska lägga in en länk i bloggen strax.